Snart så...

Jag startade ju den där sjuminutersträningspeppsgruppen för lite drygt 4 veckor sedan. Fösta veckan var jag lite sådär duktig med att träna, andra veckan tränade jag liiitr bättre och tredje och fjärde veckan tränade jag skitbra = 6-7 dagar i veckan! 

Nu gick gruppen inte som jag hade tänkt mig, haha, men jag fick iaf igång ett pepp av den så det är ju alltid något! Jag tränar till youtube eller så gör jag egna tabatapass. Igår gjorde jag ett KILLER-pass. Fyfaaan. Ville typ dö. 
Jag har hittills inte haft något speciellt upplägg utan bara kört lite som jag velat. Men nu ska jag köra två tabata, två styrka, och en utelöpning i veckan tänkte jag. Jag ska iaf prova dennaveckan för att se hur det känns. Jag får liksom testa mig fram för att se vad jag kan få att hålla i längden! 

Det som peppar mig är gamla bilder på.mig själv när jag var i min egna toppform och höll på med poledance. Men även att jag en dag hoppas på att kunna se lika obesvärad ut som de där träningspersonerna på youtube. Haha. Skulle vara häftigt att kunna prata medan,och efter, man mördat burpees eller mountain climbers liksom! 

Jag mätte och vägde mig för lite mindre än 2 veckor sedanför att kunna peppas ännu mer av förändringen. Såhär är förändringen:

På 2 veckor har jag gått ner 2,3 kg och sammanlagt 15,7 cm på kroppen!! :O

Jag har minskat 3,4 cm på midjan, 
4 (!!!) cm på magen, 
2,5 på rumpan, 
höger lår 2 cm, 
vänster lår 0,4 cm (vänster lår var märkligt nog 2,6 cm smalare än höger när jag började men nu är vänster bara 2 mm mindre, så snart är de lika 🙈) 
ovanför höger knä 1,5 
och ovanför vänster knä 1,9. 
Såå stolt! :D 
Att mäta var ju super! Tips tips! Mkt roligare än vikt :) 

Här är bilden som motiverar mig.

Blir så sjukt peppad att fortsätta! I år törs jag nästan säga det och tro att det blir så. Sommaren 2017, trots två barn, here I come! Haha 😅🙈 


Emanuel tog en bild på min rumpa för två veckor sedan och tog en ny idag. Sååån skillnad! Häftigt! Den får ni dock inte se 🙈😎




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0