VÅR sommar

Sommaren 2017. Det är den första sommaren jag VERKLIGEN längtar efter på länge. Och det kommer nog även bli den bästa ever.
Varför?

Ingen jobbig graviditet med massa jobbigs åkommor.
Inget spädbarn som behöver skyddas från solens alla miljoner strålar.
Ingen som behöver bäras runt på varje sekund.
Två gående glada barn som kommer ÄLSKA allt nytt vi ska göra. 
Och såå många planer!

Sommarens plan är att vi ska flytta till svärmors gård över hela sommaren. Och hon har så många planer för inköp och aktiviter. Det ska köpas båt, fiskeutrustning, badtunna, verktyg för barn och stubbar att spika i och säkert en del jag glömmer nu. Sen har hon en stooor gård med massa bär och frukt som de kommer kunna äta sig mätta på och springa runt och leka över hela gården. Och en älv har hon där som vi ska fiska i! Och åka båt. Och bada!

Och just ja, sa jag att jag inte kommer vara gravid/ha ett spädbarn att skydda från solen?! Vi kommer vara alla fyra, totalt lediga, hela sommaren. Bara vi. Njuta och äta och leka och åka på utflykter! BARA VI OCH LEDIGA.

Dessuton ska vi flyga (Liam längtar maaassor efter att "flyga plyyyyplan på sommajen" 😍😍) till Stockholm den 23-28 juni. Där ska vi bo i ett megahus med min storasyster och hennes man och två av deras sex barn som bor i Usa, min storebror med flickvän och pojke på tre år som bor i Belgien, min storebror och flickvän och deras 6-veckors pojke som bor i sthlm, min lillasyster som bor i skåne, och min lillasyster från Tyskland. Kaaanske min lillebror som bor i Tyskland också KOMMER. Lillasyster och lillebror från Tyskland har inte samma mamma och jag har aldrig träffat någon av dem! Så jag hoppas verkligen att lillebror också kommer. 

Alltså.. det kommer bli SÅÅÅ kul det också. Bara umgås och bo ihop i fem dagar. Och vissa har aldrig setts liksom. Sååå kul! 
Längtar till dagen då vi kan få ihop alla 14 (vad vi vet nu) syskon! Men detta duger väääldigt gott och väl for now. 

Fattar ni? BÄSTA sommaren typ någonsin!

Låt tiden gå snabbt dit!
Jag.DÖR.av.längtan! 


Här är från Liams första sommar på farmors gård. Han älskade det då så jag VET att de båda kommer vara lyckliga hela sommaren ❤🙏




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0