Sjuminutersträningspepp

Jag har startat en träningsgrupp på facebook. Jag fick idén när jag satt och undrade hur jag skulle hitta motivation till att träna och fortsätta träna. 


Det är sjuminuterspass som gäller med hela kroppen inkluderad. Det är en prövad metod som ska vara effektiv om man kör deb typ dagligen. Vill man köra ännu hårdare kan man göra den 2-3 omgångar per dag. 

Jag tänkte att jag vill göra alla involverade och taggade och tänkte därför att alla får en vecka var att vara passansvarig. Jag börjar....! Jag spelade min video idag som blir den första vi ska följa. Gaah. Så läskigt att lägga upp. Speciellt eftersom vi blev så många! :O
En redig utmaning! Haha. Men kul! Hoppas fler vågar. Och vågar man inte så kan man välja ett färdigt sjuminuterspass på youtube. Och vågar man inte det så kan man bara peppa alla och träna och följa passen som läggs upp! :) 

Om någon av er känner att ni vill joina så gör det!! :) 

Den heter sjuminutersträningspepp ;) 

https://www.facebook.com/groups/175401759614034 <-- länk till sidan

Vi börjar på måndag! 💪💪




Kommentarer
Postat av: Linda

Meeen va roligt 😍

Svar: Jaa 😍❤
Nicole

2017-02-14 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0