Non sleeping beauties

Våra pojkar... De gillar bara inte sömn. Det är bara så. Joel har inte ammat på ca 2 veckor men aknar fortfarande typ tusen ggr per natt och gnäller/gråter/skriker. Ibland räcker det att komma nära mig men ibland vet jag inte vad han behöver. Skiiitjobbigt :( Det är inte länge han gråter/gnäller, det handlar om typ en halv minut ca men det är ooofta. Och det gör allt jobbigt. Man hinner typ somna ocj tro att man ska få sova sen vaknar han. Typ. Peppar peppar så har de senaste två nätterna inte varit ngt skrik/gråt alls faktiskt! Bara gnälm i några sek tills han hittar mig u mörkret sen somnar han om. Fortsätt så tack!!

Liam klänger sig fast ofta i mig så jag sover oftast väldigt ihopklämd av båda. Det är MYSIGT att sova med mina prinsar, men gaaah så opraktiskt för en bra natts sömn. Hah... Skulle dock inte vara redo att flytta ut ngn av dem än. Jag vaknarflera ggr per natt för att kolla att de mår bra så det känns så bra att ha dem där. Nära och bra. 
Jag längtar tills vi får en större lgh. Då är planen att köpa två 90-sängar till och ställa ut alla fyra 90-sängar bredvid varandra. Sååååå skönt! Men misstänker att två kommer ligga helt tomma, pappa på en och jag och prinsarna på en. 😅🔫

Hur som helst. De turas om att vakna tidigt. Ibland vaknar Joel vid 05. Och vill upp. Och då kan Liam lätt sova vidare till 06-06.30. Och ibland byter de. Ca varannan dag byter de. Så ovärt. Kan inte båda bara sova till 06-06.30?! De båda KAN ju uppenbarligen liksom.
Lyxigt värre för mig så spelar det ingen roll eftersom Emanuel alltid tar morgnarna 💪 Så jag ligger alltid kvar och myssover med den som sover vidare. ❤🙏

I dag och i går och i förrgår sov de faktiskt båda två till samma tid. I förrgår vare 05.45, igår vare 06.30 och idag vaknade de liiite olika men ändå båda efter 06.30 Joel 6.30 och Liam 06.45. (Jag sov dock vidare till 08 alla tre dagar 😎) Fortsätt så tack! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0