Min kropp!

Nu har vi inte ammat alls sedan morgonen den 1a feb. Inte illa. Och nätterna böööörjar bli bättre. Redan två dagar efter vi slutade helt märktes det skillnad på när han vaknade. Innan amningen togs bort helt så blev han SÅ arg varje gång han vaknade och gav sig typ aldrig. Men andra natten sedan amningen togs bort aå blev han tvärlugn av att känna min närhet. Så nu räcker det att jag bara lägger honom bredvid (ibland tyvärr på mig men det är ändå okej)  så somnar han om. Väääldigt skönt. Nu ska han bara sluta vakna också! Hehe. För Liam tog det upp till han var över 1,5 år innan han slutade vakna så jag förväntar mig nog samma kaos med lillebror ;)

Depressionen har iaf vänt och det är SÅ skönt. Nu är jag glad igen! :) Och Joel är glad och sitt vanliga jag igen 🙏❤

Det är såååå konstigt att jag kan göra vad jag vill, typ, utan att tänka på et foster eller spädbarns bästa. Såååå konstigt. 
Köpte en påse steviagodis förra veckan och åt med gott samvete. Drack min första kopp kaffe på över 3,5 år i torsdags. Det var inte lika gott som jag vill minnas men jag börjar gilla det igen haha. 
Och allt godis jag ätit utan minsta lilla dåligt samvete?! Herregud vilken känsla!
Är inte supertaggad på att bli gravid inom det närmsta längre ;)

Mina kahooners är sprängfyllda. Det är inte så nice. Hoppas det är över snart. Det är iaf mkt bättre än de två - tre första dagarna. Fifän. Tacksam att jag sluppit mjölkstockning!

Älsklingspojkar! Har älskat att amma er trots allt ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0