syskonkärlek!

Vi har kommit på ett bra sätt att undvika Liams "kärleksriv" och dylikt. Vi låter Joel avgöra när det räcker. Hittills har vi bestämt när det räcker genom att typ säga "var försiktig" osv osv. Vilket resulterat i slag och sånt. Men nu låter vi Joel avgöra istället. När Joel protesterar så hjälper vi till. Ammars får Liam "undersöka" och mysa på så länge han inte gör illa honom. Myycket bättre! 



Hehe. Jag är på hugget idag med bloggen märker jag. Måste ju paasa på medan dels båda sover, men även att jag de senaste dagarna varit bättre på att ta kort! De måste ju förevigas här ;)

Älskar er mest i hela världen, mina fiiiina söta prinsar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0