lite uppdatering bara

Tiden rusar och orken och tiden tryter. Bloggen är helt enkelt inte prio ett. Tyvärr. Missar ju massor av Joels utveckling... :/ Men men. Jah får skriva när jag har tid och ork!

Liam åkte på sin första bula ❤


Vi hän ger ute så ofta vi orkar. Liam haaatar att kläs på så vi orkar inte ta den kampen varje dag. 


Jag tog lite selfies med de två finaste pojkarna jag vet! Jag har så svååårt att greppa att de är mina ibland. Huur hade jag sån tur?! 



Vi börjar inse att vi har fått världens sötaste bebis. Igen. Good genes ;)

Emanuel byggde en koja åt Liam som veeerkligen uppskattades. Han, ficklamapan och hans älskade tränyckel (även den gjord av pappan) hänger där en hel del!

30 sek efter vi visat kojan så spillde Emanuel eb halv kopp kaffe över den. Hehe. Så vi måste få bort fläckarna. Men då vet ni vad det är iaf! ;)


Jag gjorde en fransförlängning. Rätt gött att alltid känna sig fräsch ;)


Kärleken frodas mellan bröderna... Typ. Hah. Liam pendlar mellan att vara jättemysig och jättehårdhänt. :( sjukt frustrerande och svprt att hanterna men jag håller tummarna att det går över. 
När de har fina stunder så svämmar ju hjärtat över. Så himla fint att se dem ihop! <3


På tal om fint... Igår, när vi låg och morgonmös i sängen alla fyra, så tittade jag på mina prinsar. De låg båda på Emanuels arm i storleksordning med Joel närmast mig. Jag tittade på Liam som tittade med så vackra kärleksfyllda ögon rakt i mina ögon. Sen tittade jag på Joel. Även han tottade rakt på mog med sina vackra stora ögon. Och sen tittade jag tillbaka på Liam.slm fortfarande tittade på mig. Sen Joel som även han fortfaranse tittade på mig. Sen skulle jag berätta om det fina för Emanuel och när jag tittade på honom så tittade även han med sina vackra blå ögon ralt på mig med ögon fyllda av kärlek. Då höll jag på att bryta ihop av kärlek. SÅ FINT ögonblick. Alla mina tre älskade killar, ligganes tillsammans i storleksordning, tittade alla tre på mig samtidigt med så mycket kärlek. I komplett tystnad. 
När jag tänker tillbaka på det så känns det bara overkligt fint! <3





Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder på toksöta killar

Svar: tack snälla :)
Nicole

2016-01-19 @ 12:05:25
URL: http://nastanperfekt.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0