Förlossningsgåva

Jag har ju glömt berätta om min superfina pushpresent! Jag hade aldrig någonsin förväntat mig en pushpresent så jag blev väääldans glad och överraskad. Hur som helst så fick jag en sångkurs av min ÄLSKADE Emanuel som hans pappa och sambo även är med och ger. Så himla fiiint av dem att ge mig den.
När jag frågade Emanuel varför jag skulle få en present så sa han att det var det minsta han kunde ge i jämförelse med det tunga lasset jag har fått dra.
Så himla fint. ❤

Hur som helst så var jag på första lektionen i tisdags och nu är det då 8 tisdagar till och sen vankas det en avslutningskoncert! Så himla, himla kul. 
Jag har verkligen saknat att sjunga och det är så himla härligt att få sjunga och bli undervisad i sång igen. 

Stoort tack till svärfar med sambo och tusen tack igen till min älskade man som känner mig så väl som gav mig denna perfekta, välbehövda och efterlängtade gåvan! 
Ni är BÄST! 

Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0