brothers <3

När sömnen tajmas med varandra så får de sova ihop ❤
Idag sov de ihop en halvtimme medan mamman var på sånglektion.


Och för någon dag sedan sov de en liten kortare stund innan Joel började äta på Liams hand i sömnen. Haha.

Och igår ville jag få till en bild så jag la dit Joel tillfälligt. Haha. Hann knappt få en bild eftersom Emanuel juist skulle väcka Liam.


Och såhär glad var Liam över att vakna bredvid sin lillebror:
Kraaaamar och pussas utdelades!


Sen ville Liam hålla Joel. Nyvakna och fina. Klart man passar på att ta kort ;)



Alltså... Kärleken till våra prinsar bara fortsätter växaaa. Tar det aldrig slut på hur mkt man kan älska två små fina barn?

Älskar er!!!!!! ❤❤
Och älskar denna bilden 😂🙈




























Kommentarer
Postat av: Matilda Berlin

Men åhh vad söta!

Svar: åh, tack snälla! 😃
Nicole

2016-02-09 @ 21:43:03
URL: http://matildaberlin.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Åååååååh 😍 jag längtar såå jäkla mycket efter lillasyster när jag ser kort på dina fina barn! ❤️

Svar: jaa! jag längtar också. ska bli så kul att se hur hon ser ut! 😍😍
Nicole

2016-02-10 @ 18:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0