Snacks är fina grejer

Våra barn alltså... Haha. Jag tycker tyyyp synd om dem samtidigt som de är så himla söta och ger mig kärleksvärk i hjärtat. Det jag syftar på är deras snacks. Höjdpunkten på dagen är typ när de får snacks. Snacks som består av torkade mullbär, torkade aprikoser, solroskärnor, pumpafrön, torkade äppelklyftor, torkade tranbär, och torkade gojibär. De sitter där helt sött med sin lilla skål och äter fint och lyckligt allt gott fyllt med nyttigheter. Helt ovetandes om vad det finns för goda saker i världen. Fina barn! Det är ju skönt och bra att de inte äter sötsaker men jag längtar faktiskt liiiite efter att se minerna när de får smaka typ godis eller glass för första gången! Kanske en konstig sak att längta efter men jag är ju en gotttgris själv så det är väl därför ;)




Kommentarer
Postat av: tanjaselma.blogg.se

Haha känner igen det där. Inget socker för min son heller. Men det blir svårare och svårare, på fsk serveras sylt och ketchup. Han börjar själv reagera om han inte får samma som alla andra på tex Playdejts eller kalas. Man vill ju knte att det ska göra dom ledsna heller ju. Svårt!
Kul att du är tillbaka i bloggen😀
Http://tanjaselma.blogg.se

2016-12-05 @ 07:11:30
URL: http://tanjaselma.blogg.se/
Postat av: tanjaselma.blogg.se

Haha känner igen det där. Inget socker för min son heller. Men det blir svårare och svårare, på fsk serveras sylt och ketchup. Han börjar själv reagera om han inte får samma som alla andra på tex Playdejts eller kalas. Man vill ju knte att det ska göra dom ledsna heller ju. Svårt!
Kul att du är tillbaka i bloggen😀
Http://tanjaselma.blogg.se

Svar: Åh vad svårt då ja... Liam nöjer sig gladeligen med sin fruktkex och bananmuffins osv. Men det är nog bara en tidsfråga innan han börjar vilja ha samma som andra och då vill man inte göra honom ledsen som du säger. Han har faktiskt fått smaka vid enstaka tillfällen. Typ kalas. Men ja, vi får väl se hur länge vi kan hålla honom helt borta! :)
Vad roligt att du tycker det! 🙏😘
Nicole

2016-12-05 @ 07:11:30
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0