Första mötet

Vi hade olika idéer på hur vi ville att bröderna skulle träffas för första gången. Efter många om och men så bestämde vi oss för att Emanuel och Liam skulle komma till vårt rum på BB och så skulle de få ses i lugn och ro för att sedan packa in oss alla, hela familjen, i bilen och åka hem tillsammans. Det blev väldigt bra!

Liams första kommentar när han såg brorsan var "wooooow! Bäääbiiis!" 😍😍

Här är några bilder från bb :) 




Jag hade föreställt mig ett mer kaosigt första möte så jag känner mig väldigt nöjd! ❤️

Hur är Liam nuuuu då? 
Mja. Det pendlar mellan att vara väldigt kärleksfull, väldigt hårdhänt och väldigt testande av våra gränser. 
Jag tycket det är så himla svårt. Vet inte hur vi ska hantera det... Tex när lillebror äter och sover så vill vi att han ska få göra det ifred men det gillar inte Liam. 
Vi vill inte säga nej och stoppa honom för mkt men samtidigt måste det göras ibland.  
Jag ska inte klaga för mkt, överlag går det ju bra. Det är bara lite jobbigt att inte veta hur det ska hanteras på bästa sätt!
Liam får vara med på det som går tex blöjbyten, sitta med vid amning, krama och pussa på honom, peta och undersöka honom (inte för hårt förstås) och vara med och prata med honom. 

Någon som har tips på hur man ska hantera det när det är lite hårdare tag från storebror? 

När det är kärleksfullt så är det bara så himla fint att se! 








Kommentarer
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Naaw :)

2015-12-20 @ 20:33:32
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0