Sista föräldrakursen

Nu har vi varit på sista föräldrakursen. Tycker det har känts bra att sitta i grupp och prata lite. Det mesta visste man sedan innan, från läsning och så, men det har ändå varit en mysig sysselsättning som fått tiden att gå. 
Nu har vi bara profylaxkurs kvar. Sen är det bara väntan kvar! Imorgon är det exakt tre veckor tills jag räknas som fullgången. Sick! Men som sagt förr så gissar jag på bebis runt den 20 maj ( och inte 13 som är själva BF).

Efter kursen åt vi på Max. Sen när vi skulle hem så cyklade Emanuel åt andra hållet. Han hade visst hemlisar för sig! Jag fyller 25 imorgon så det kan vara det ;) 

Bilder på dagens mage:





Jag själv tycker att magen växer så det knakar, men när jag ser bilder så känns det inte helt så. På torsdag ska vi till bm. Får väl se då hur sf-måttet ligger till. Blir även att ta blodvärde då. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0