I brist på annat och sånt

.... så tänkte jag skryta lite. Detta har ju börjat bli lite av en skrytblogg. 
För några dagar sedan gjorde jag en kyckling- och broccolipaj. Jag saknar ord för att berätta hur god den var. Snälla någon. 
Jag försökte styla den lite, men jag är inte lika bra på utseende och design som smak. 
 



 
Men god var den! 
 
Sen ska jag skryta om min proffessorhjärna igen. Emanuel lärde mig pq-formeln i morse. Och jag fattade den! Kan det vara så att mattedummot har konverterat till mattegeni?
 
X= -p/2 +- roten ur (p/2)^2 - q
 
Shabam! 
 
Nu hungrar jag ihjäl efter lasagnen som står i ugnen. Coops färdiglagade lasagne är det. Har ni inte smakat den så rekomenderar jag er starkt att göra det. 
 

Ser kanske inte ut som att den är mycket för världen men den ÄR goooood! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0