Shoppardagen

Nu blir det novell och bildbomb utan dess like! En hel vecka att ta igen ju :D
 
Vi började med att hyra världens minsta bil. Sen åkte vi mot Ikea. Det var nära och bra, skönt! 
Vi fyllde två vagnar. Helt fyllda. Både under och över. Vi var tvugna att hålla i allt medan vi körde vagnarna. Vi var även tvugna att sen packa in i bilen för att gå in och köpa de större grejerna. Sä nästan tre vagnar blev det frå Ikea sammanlagt.
 
 
Nu uppstod ett nytt problem. Hur faaaan skulle allt rymmas i lillbilen? Men vi är båda optimister. Medan det regnade och blåste stod vi och packade in kudde efter kudde, kartong efter kartong... Jag stod och gapskrattade. Dels för att jag var lite nervös över om det skulle få plats men mest för att det måste ha sett så himla sjukt ut utifrån. Där stod vi och försökte packa in nästan tre vagnar i en minibil. Haha!
 
 
 
Det gick!!! :D
 
 
Trångt vare!
 
Sen åkte vi hem och lastade av allt. Det tog en evighet. Sen bar det av igen! Nu skulle vi handla grejer till min garderob och till sängen.
 
 
Men vi tyckte inte det var fullt nog så vi bestämde oss för att storshoppa mat också. Sanningen var dock att vi inte orkade köra hem med allt och sen köra och handla mat och sen hem och bära upp allt igen. Så vi chansade. 
 
 
Ja... Vi fick lite panik här faktiskt. Men jag fortsatte i samma stil och gapskrattade. Emanuel tyckte inte det var lika kul. Så jag tog den optimistiska attityden och sa att det kommer gå in. 
Tro det eller ej men det gjorde det. Just såpass.
 
 
Sen var det KAOS hemma. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0