Nämen hallåja

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Tänkte bara att det liksom var dags och så. 
 
Kan ju berätta att min syster Tonya, hennes man Greg och Gregs bror Nick kom och hälsade på hos oss ändå från USA över midsommarhelgen. Min bror och hans flickvän Nathalie kom även då också. Så det var värsta syskonhänget <3 Supermysigt.
 
Sen på söndagen så åkte jag, Emanuel, Tonya, Greg och Nick över till danmark för ännu mer syskonhäng med de små sötnosarna där. Det var en riiiiktigt fin vecka och jag längtar ihjäl mig efter nästa gång de kommer. Planen är dock att vi ska hinna åka till dem innan dess. Ganska dyrt för studenter men det ska nog gå! :)
 
Om ca två veckor åker vi upp till Norrland. Emanuels föräldrar bor ju då i Umeå så
man måste ju upp lite då och då. Vi ska även passa på att åka till Piteå så jag får träff alla
mina finisar och deras bebisar! Ska även bli kul att de ska få träffa Emanuel. Och att Emanuel ska få träffa dem! Än så länge så vet han ju bara vem alla är från bilder.
På tal om bilder... Visar dagligen bilder på Ally, Tilde, Elis, Milla, Rosa och Bruce. Haha. Bebisar alltså. Han börjar faktiskt bli riktigt duktig på att urskilja vem som är vem! ;) 
 
Nä, nu ska ni få se lite bilder istället för att läsa mitt babbel!
 
Så mycket kärlek till denna bild!
 
 
Jag och min fiiina bror!
 
 
Syskonkärlek!
 
 
So much love!
 
 
 
 
Jag kom förstås inte undan en iritinflammation. så kul skulle vi inte ha. Tur att jag har söta systrar som gärna vägledde sin tillfälligt blinda storasyster.
 
 
 
Ja. Stor bildbomb! 
Älskar min familj.
Varför är vi så utspriddaaaaa?? :(
 
 
Nå nå. Nu ska jag till sjukan och ta lite prover. Min läkare tror sig ana vad mina inflammationer kan bero på. Håller tummarna för det. Får dock inte svar förrän i typ semptember. Men men. Jag är på väg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0