Helgen!

Helgen har varit braaaaa! :) 
 
I fredags storhandlade vi. Jösses vad det behövdes! Så himla skönt att fylla på i kyl och frys!! :) 
 
 
Sen lyxade vi till det med en god fredagsmiddag; tacos! :D
 
 
Muuuums!
 
 
I lördags fick vi finfrämmande. Mamma hade ett tjejgäng förr med tre andra fantastiska kvinnor som fick barn ganska samtidigt som mamma. En bara en vecka ifrån. Så vi har umgåtts hela vår barntid tills vi flyttade åt olika håll osv. Hur som helst, det är drygt 14 år sedan vi alla sågs och samlades tillsammans! :)
Jag, Paulina och Alex var de som lekte mest. Tror jag. Sen kom alla söta syskonen och joinade. 
Alex berättade att han hade en bild på oss tre när vi var små så vi tog en ny nu ca 20 år senare. Han lovade att skicka bilderna så när jag har dem så ska jag visa er också! :) kul grej! 
 
Riktigt bra dag. Sjukt kul att träffa dem igen. Nästa planerade träff är efter nyår när alla är tillbaka från studier osv. :)
 
 
Nu fick vi bra användning av vår stora fina soffa och enorma servis. Hehee. 
 
 
Nå nåååå. Ny vecka, nya tag! Skolan går än så länge riktigt bra! Matten går oväntat bra just nu, bra med repetitionen i somras. Gött gött! Hoppas det fortsätter flyta på såhär bra :) 
 
Avslutar med den fina utvecklingen av av av blommorna vi fick i lördags
 
 
Så fantastiskt vackert! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0