impad

Jag har som inte frågat om hur det gick när tavlan gjordes utan bara antagit att bilderna liksom sa sitt. Så nu ikväll när jag frågade lite mer så fick jag veta att han inte alls var så duktig som bilderna ger sken av. Hahaha! Jag sa att alla är helt impade av hur han höll sig till tavlan och plasten och även jag! Han bara "Eh va? Han höll sig INTE till tavlan eller plasten. Han ville överallt! Vad troor ni? Han är ett år. Haha!"

Hahaha ja, nu när han säger det så låter det väl relativt otroligt att han skulle ha hållt sig till plasten. Hehe. 

Det hade även varit kaos vid tvättningen. Han hade duschat av Liam och lät plasten vara kvar på golvet. När han var färdigduachad hade han ställt in tavlan på kontoret men glömt stänga dörren så en superren Liam smet in och satte sig på tavlan (hahahahaha!!!) så det blev duschen igen! Och sen hade det varit skitsvårt att städa bort allt eftersom Liam ville vara överallt i färgen (såklart). Färgerna blå och röd var dessutom tydligen skitsvåra att få bort och såg ut som blåmärken. Haha. Och så allt detta under tidspress eftersom han inte visste helt säkert när jag skulle komma hem....! 

Hahaha jag dör när jag tänker på hur han måste ha svettats. Och det hela gör mig ännu mer tacksam för den superfina tavlan ❤️


Så ja, vi kan ju sluta vara impade av min älskade son och istället impas av min käre man ;) Haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0