En morgon att minnas

Idag var nog den jobbigaste morgonen att åka hemifrån. Inte för att det var en ledsen pojke jag lämnade, nej nej, tvärtom. Världens mysigaste pojke. 
Det började med att han vaknade till som vanligt runt 4-snåret. Då sövde jag om honom snabbt genom lite ryggstrykningar strök Emanuel handen på mig och sa "byt sida med mig". Så då bytte vi och vi fick sova vidare. När larmet ringde så tittade jag mot mina älskade killar som låg på det sötaste sättet jag typ någonsin sett. Liam låg på Emanuels arm och höll som om Emanuel och Emanuel höll om Liam. Och så bara låg de där och sov. Knappast att jag ville stiga upp då och typ riskera att väcka dem och förstöra den fina bilden. Nä, inte då. Så jag låg kvar och njöt till max av bilden på min vackra familj. När det var ca 20 min tills jag skulle gå så vaknade Liam och kröp över Emanuel och kom till mig. I vanliga fall är det jag som kryps över och Emanuel som får massa morgonmys men idag fick jag det ❤️ Sen bara låååg han i min famn och vilade helt vaken helt länge... När det var tio min kvar så sa Emanuel "skynda dig nu så du inte missar bussen" och ja, det var väl en bra idé. Så jag klädde mig snabbt och lillälsklingen samarbetade såå himla bra idag. Han brukar vara supermammig när jag ska gå så jag knappt kan göra mig klar men idag gjorde jag mig klar medan de läste en bok i sängen. Och sen vinkade Liam av mig vid dörren. Inte en gnutta gnäll så långt örat kunde nå. Bara mys mys och åter mys. Alltså herregud vad jag ska leva på detta idag. Mina mysiga killar. Och snart välsignas vår redan underbart fina familj med ännu en kille. Jag känner mig så lyckligt lottad som ska få ha tre män i mitt liv. Som alla kommer avguda mig 😏 hahah! 
Nä men allvarligt, alla vet väl att mammor är pojkars favorit ;) Iaf när de är små... Haha. Men sen kommer de bli helt over protective. Så då har jag mina tre over protective män som alla avgudar mig! Moahah. 

Är så ledsen att det var för mörkt för att ta en bild på morgonens mys, men jag hoppas bilden stannar kvar i min hjärna för evigt. 

Kan istället bjuda på lite lillebror-snackbilder ❤️❤️





Jag hade tänkt lägga upp detta i morse från bussen men mitt internet är slut tack vare mitt eviga gpsande på jobbet. Aå jag lägger upp det nu. Och kan då ävem passa på att berätta om det tråkiga som hände när jag kom hem. Efter tio låånga timmar ifrån min lilla prins så kom jag hem och var beredd på en mysig klängapa som skulle bli överlycklig över att se mig. Tvärtom blev det. Han log lite när han såg mig men sen sprang han till pappa och ville INTE till mig... Aj i hjärtat.....,..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0