En månad av massa löften

Imorgon , den 24/10 börjar Olga Rönnbergs 30-dagarsutmaning som jag tänkt delta i. Jag har köpt 3 gummiband och känner mig redo. Sjukt peppad att det är rumpan som är utmanad eftersom det är min rumpa jag är så extremt mest missnöjd med just nu på kroppen.

Hur som haver så tänkte jag även stänga ner mig från alla sociala medier under tiden som ett slags experiment. Jag har läst en massa om att de skapar en inre stress. Jag har aldrig känt av den men jag tänkte att det kanske kan märkas skillnad om jag är ifrån det en månad? Vi får väl se! Det skadar ju då inte att ta lite paus därifrån :)
Kommer dock måsta gå in på morgonen för att se Olgas utmaning för dagen, men inget annat får kollas då! Ett test i sig bara det ;)
Kommer även videochatta i facebook messenger-appen med dem jag brukar videochatta med. Sådärja. Klara besked.

Sen tänkte jag slå på ännu hårdare och även ha godisförbud också under tiden. Varken godis, fika, popcorn, chips osv osv.

Haha. Vad gööör jag undrar jag ... Blir en spännande utmanande månad detta!

Wish me luck!

Avslutar med bild på mina två hjärtan. Min dagliga medicin ❤




Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera snart :) blir spännande att höra hur det har gått!! :D

2016-11-17 @ 08:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0