Mkt nytt

Mkt nytt har hänt. Drar kortisar.

Liams säng är klaaar! Den blev sååå fin. Och PRECIS som jag vill ha den ❤️😃
Den ska bli vit vid ett senare tillfälle. Men eftersom tiden är knapp så vågar vi inte göra det än eftersom den ändå måste torka bågra dagar efter färdig målning några lager. Och även för att vi inte hittat en bra färg som känns bra ur giftperspektivet. Vi vill ju inte att sängbytet ska ske när lillebror redan har kommit med risk för att Liam ska känna att lillebror tar hans säng. Så nu får den vara omålad på obestämd tid. När tillfälle ges blir den vit! 😃👍


Emanuel har flyttat tillbaka efter nästan två månader som särbos. 


Vi har fixat klart allt inför lillebror nu. Vagnen som var typ det sista hämtades igår. Den är för övrigt sjuuukt fin! 😍



Och inatt flyttar jag ut! 


Vi måste ta tag i att Liam inte riktigt pallar ngn annan än mig på nätterna. Dels för att jag snart kommer ha händerna fulla med en ammande bebis men även inför förlossningen. Så inatt börjas det. Alla är vi nervösa. Eller ja, jag och Emanuel iaf. Liam anar ju inget ont... Än... 
Jag räknade ut att det blir första natten på 567 nätter som jag sover utan honom bredvid mig. Över 1,5 år... Sjukt!
Det tar emot i hjärtat men vi har inget annat val. Vi hoppas det ska ta 3-4 nätter max och att jah sen kan flytta tillbaka in igen och att Emanuel då ska funka utan problem! 

Finaste Liam tycker om att prova alla lillebrors saker ❤️






Kommentarer
Postat av: Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Riktigt snygg sänggavel ni har! Har ni gjort den själv?

Svar: Håller med! Den är ännu snyggare när vi inte barnsäkrat genom att ta bort benen på sängen och tagit bort den fina belysningen i gaveln. ;) Det är min sambo som byggt den! Riktigt fin 😃
Nicole

2015-11-30 @ 21:48:38
URL: http://emblasofia.blogg.se
Postat av: Johanna

Spännande! Det kommer säkert gå bra!

Svar: Jaa det hoppas jag :)
Nicole

2015-12-01 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0