Flytten

Nu är lägenheten tömd! Så himla tacksam för all bärhjälp vi fick.  Tusen tack igen till er.

Och ett megatack till min älskade mamma föe hjälp mee städningen. Eller ja. Jag hjälper typ henne rättare sagt! Hon gör typ allt och jag bär runt på Liam i selen och gör det jag kan. Så tacksam även för det! 

Inatt sover vi hos mamma dårå eftersom vår lägenhet är tom. Finns bara städgrejs kvar där nu. Hoppas att vi blir klara imorgon!
Mamma hade gjort det såååå fint här. Bäddat fint och fixat ett hemmagjort skötbord, visar sen om jag kommer ihåg! Finaste mammsen. Kommer sakna ihjäl henne! 

Nerbäddad Liam hos mormor <3



Liam fick förresten träffa sin morbror Daniel idag! :)


Och så då moster Tonya



Och Morbror Greg (Tonyas man)

Har varit såå kul att träffa dem. Imorgon åker Tonya och Greg tillbaka till USA och Danne till sthlm. :(





Kommentarer
Postat av: Mami

Min lilla vackra prinsessa <3 hade jag haft möjlighet hade jag hängt in månen som belysning till dig och lille Liam. Jag älskar er så mycket. Och jag blir stolt att se vilken underbar kärleksfull mamma du är!! Fast ni flyttar långt bort så kommer min kärlek inte att försvinna!!

2014-06-30 @ 00:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0