Breaking bad

Nu är det över. Vi såg klart det igår. Kommer sakna ihjäl serien. Så tomt! Har känt denna tomheten en gång förut och det var när Desperate housewives var slut. Helt sjukt vad man kan svepas med i vissa serier. 

Emanuel hade sett hela breaking bad förr men han tyckte den var så bra att han kunde tänka sig att se om allt. 
Jag hade sett första och andra avsnittet typ tre gånger. Jag hade alltså försökt börja se serien tre gången men inte fastnat. Fattar ej hur. Tror dock det är för att den varit för läskig att se själv helt enkelt. Har drömt sjuuuka drömmar under vårt långa maraton som varade i 16 dagar. 62 avsnitt på 16 dagar. Hehe. Jag har, i mina drömmars land, varit både mördare, offer, knarklangare, miljonär, kemist och hela faderullan. 
Ska bli skönt att kanske få sova och drömma normala drömmar igen. Alltid något ;) 

Nä, nu är jag klar med mitt nörd-gnäll över att en serie är slut. Måste bara säga att om ni inte har sett den så se den!!!! 

Kommer sakna er, coola, onda, galna och bad ass människor!


Hehehe. Låter ironisk. Men jag är faktiskt seriös. Bästa serien! Och det absolut i särklass bästa skådespeleriet jag sett i en serie. Så verkligt och bra. 

Så, färdig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0