bajsdag

4,5 timmars sömn och sen 14 timmars-pass på det är inget att rekommendera. Dessutom finns andra irritationsmoment just nu. Usch vilken dag. Vill bara sluta nu. Dels för dagen men även för gott. 
 
Jag sitter och äter upp det sista av påskägget jag fick av Emanuel nu. Snart är påsken över och då ska jag för tusenfemtionde gången försöka sluta äta så mycket skit och börja träna igen. Hatar när jag slappar till och fettar till. 
 
Har fasligt ont i ryggen. Sen nu när jag satt och skrev fick jag jätteont i handen. Typ i benet, eller leden till fingrarna. VAD HÄNDER? :( 
 
 
Oj så gnälligt inlägg. 
 
Ska vi se... 
 
Innan idag när jag verkligen höll på att gå under av irritation så ringde jag Emanuel för att lugna ner mig. Hans röst gör mig alltid glad. Nästan alltid iaf. ;)
Det hjälpte denna gång och irritationen släppte. Men nu har det gått massa timmar sedan vi pratade och så har nya provocerande saker hänt och jag har iingen möjlighet att ringa honom nu. Så nu är jag arg igen. 
Oj. Jag halkade in å negspåret igen. 
Det jag TÄNKTE skriva, för att lätta upp mitt humör och tråkiga stämningen här inne, var att finkföbudet i lådan i kylen tydligen har utvecklats till ett finkförbud på HELA kylen. 
Jag är nyfiken på vad han sysslar med den där lille rulten där hemma! 
 
 
NU ska jag se lite smash. Snart är vi framme vid säsongsavslutning på alla serier jag ser. Hatar den tiden varje säsong. :( 
MEN JÖSSES. Neggo igen. 
 
 
Nu ska jag äta godis och se smash! Wiiie! KUL!!!! YAA! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0