Cykling och nyttigheter

Godislöftet fortsätter. Intaget av nässlan fortsätter. Känns mycket bra. Mycket av sötsuget har faktiskt försvunnit, antagligen för att jag får i mig massa bra av nässlan. Läste att anledningen till att man kan ha sug efter vissa saker beror på att man har brist på någon vitamin eller mineral. Så det kan ju verkligen förklara min kärlek till all onyttighet. Men som sagt så börjar den avta en del. På kroppen märker jag ingen skillnad än. Har fortfarande ont lite varstans. Men den kanske behöver lite mer än en vecka på sig att börja bli bättre av sockerstoppet. 
Jag är iaf hoppfull! 
Har även fått tid till provtagning och en reumatolog i september. Så då kanske jag får lite mer svar. Förhoppningsvis.
 
Nå nååå. Idag är jag ledig och imorgon likaså. Sen jobbar jag tio dagar i sträck. Långa pass. Sammanlagt 99 timmar får jag ihop på dem. Sen börjar minsann skolan! Så lika bra att jobba ihop lite cash medan tiden finns :)
 
Bild från igår. Cykeltur och hallonplock!
 
 
 
Och även från vår cykeltur i söndags. Sen cyklade vi till mamma och gujje. Mycket cykling för oss. Men det är mysigt! :)
 
 
 
Jag vet att det är fult att skryta... Men alltså allvarlIgt talat. Vad har jag gjort för att förtjäna den bästa mannen i världen? Så jävla fin människa. Helt fantastisk. Och han är min min min! <3 
Sen att han är så snygg och läcker gör ju bara allt ännu mer fantastiskt ;) 
Jag menar, titta bara på honom!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0