Viktuppdatering på oss alla

Mamma: Gått ner 1,5 kg på en vecka! Woho!! Det gör skillnad att röra på sig och inte vräka godis och määängder mat varje dag ;)

Joel: 5 veckor imorgon och väger nästan exakt lika mkt som Liam gjorde när han var 6 veckor. 
Liam 6 veckor: 57.5 cm och 4950g.
Joel 5 veckor: 57 cm och 4920g.
Han växer alltså liite snabbare än hans lilla storebror :) <3 Ganska kul! 

Liam: vikten ligger stadigt på 11,5kg.

Liam har förresten blivit mammig igen! Sooom jag har saknat honom unde hans pappabesatta period. Heh. Nu är vi båda lika viktigs för honom! Finally. Låt det snälla stanna såhär nu då... Hehe. <3


Jag och mina äääälsklingar!! 
(Fattas bild på min stora älskling men vi tar väääödigt få selfies på oss tillsammans numera... Heh)




Kommentarer
Postat av: Linda

Heejaaa!!! Duktig du är <3

Svar: wiie! 😀
Nicole

2016-01-16 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0