Nu äre dags!

Denna graviditeten mördade min kropp. Heh. Bristningar öööverallt typ. 18kg+. Stor rumpa och feta lår. Och så jul ovanpå det. Då ska det ju liksom flottas. Heh. Gick ner 9 kg på 1,5 veckor. Men under julens flott gick jag upp två igen. Så nu har jag ca 10 kg att bli av med. 
Bristningarna stör mig galet mkt. Men jag tänker att de kommer störa mindre om jag kan fasta till magen lite. Så mitt mål är att få tillbaka min inte så feta rumpa, få tillbaka mina lår, fasta till magen och gå ner 10 kg. Jag började igår. 
Vågen stod på 76.9. Jag ska ner till 66. Max 67. Där är jag nöjd med min kropp. 
Min förhoppning är att jag då kan sluta må så dåligt över bristningarna. Hoppas hoppas! 

Har tagit lite bilder på kroppen idag. Bara för att ha som motivation. De är dock för jävliga för att visa. På bilden i förra inlägget ser man bristningarna. 
Här är en liten inzoomning på ena sidan... 


Fick lite nya tankar/känslor nu. Jag blev typ stolt och kär när jag såg bilden. Min kropp har fasen i mig burit TVÅ fantastiska underbara pojkar. Vad gör lite bevismärken då?? 
Vet att jag kommer tappa denna känslan typ snart så jag ska fortfarande träna, gå ner och fasta till mig. 😁😏

Nåja. 
Målet är att träna/ gå ut på promenad med vagnen i minst en timme minst 3 ggr i veckan. Jag var ute både igår och idag så det börjar bra! 😃👍
Jag hoppas på att ha nått mitt mål, eller vara ruggigt nära, när jag fyller 27 år (jisses... 27?!) den 1a april. 
Håll tummarna! 😉😏😁






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0