Nicknames

Vi har sååå många smeknamn på våra killar... Haha. 

Joel heter : Loll (liams sätt att säga joel som vi tagit efter haha), Jolle, skrulti, Jolly och Joel. 

Liam heter : Büll, Büllder, doc, James, maam, mamson och Liam. 

Haha. Kärt barn har många namn...? Heh. 
😂

Jag gjorde en jämförelse på våra pojkar idag. 

Likadana kläder, i samma babynest, lika gamla. 7 v var Liam på bilden och Joel 6v & 4 dagar.

 💕 
Liam hade mycket mer hår och mörkare och Joel är helt klart mörkare i hyn med ljusare och mindre hår. 
Liam har blåaste blå ögon och Joel har ljusbruna med ngn grågrön kant runt om. 
Så kul att det kan bli så olika! Båda har dock fått farsans fina rövhaka och mammans långa ögonfransar 😊🙈
Mina älskade prinsar 😍😍




Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

De är verkligen olika varandra 😃 känns så konstigt för man förväntar sig att en Liam junior skulle komma o så blir det en helt annan liten mini 😄 samma nu för oss. Jag har ju bara Stella som bebis i huvudet o förväntar mig en kopia men det kommer säkert ut en vithårig/skallig och brunögd bebis som inte alls är lik Stella haha 😄 så spännande!!

Svar: jaa men så tänkte jag också! men det blev verkligen en ny liten minimänniska 💗😍 Allrså åh så spännande. ni har ju inte jääättelänge kvar nu!! 💗
Nicole

2016-01-24 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0