3 år och 1,5 år

Igår firade jag och Emanuel tre år som vi❤️ 
Det gjorde vi genom att gå ut och äta. Efter några missöden med allergi, kyla, sammandragningar, långsam gång och sånt så blev det en buffé. Heh. Inte det vi hade tänkt oss men efter allergimissen, och köldchocken så var vi less. Det var väldans god mat. Inte så mysig restaurang men otroligt mysigt sällskap och ska man välja något av de två så väljer jag ju det senare alla gånger ;) 




Den 12/11 innebar även att vår älskade lilleman blev 1,5 år! 
Vi startade dagen med ett bvc-besök där de var väldigt impade av hans ordförråd och motorik. Woh! Stolta päron ;) 
10980 gram, 86 cm lång. Stora killen! 


Lillebror är ju beräknad 10e. Men jag skulle ju tycka det var såå fint om han kom 12e trots att jag verkligen inte vill gå över en sekund. Men kommer han den 12e så är det okej. För då är den 12e ännu en gång ett fint datum-
Vår årsdag. 
Liams födelsedag. 
Lillebrors födelsedag.... 
När det vankas giftermål så bara måste det ske den 12 också då ju ;) 🙈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0