He loves me, yää yää yäää

Var på ögonakuten idag. I 3,5h. Yey. Svaret jag fick var att ögontrycket var tillbaks där det skulle och att jag kommer få en remiss till ögonläkare på odenplans ögonsjukhus. Fram till dess ska jag fortsätta droppa massa droppar i ögat. Värsta faran är över så länge jag tar dropparna. Herregud så irriterande detta är. Kommer säkert få tiden lagom till när vi flyttar och sen kommer utredning just börja och sen måste Helsingborg ta över igen och så ska alla journaler skickas ner tillbaka igen och skit. Blä blä blä. 
 
Idag gjorde vi baguetter med egen kycklingcurry-röra. Fasligt god enligt fetto-Nickan men lite för fet för nytto-Bumlan. Heheh.
 
 
Vi har kommit fram till att anledningen till alla mina sjukdomar måste vara ett bakslag från ett liv med allergier = inte få i mig alla vitaminer och näringsämnen jag behöver = kroppen slår tillbaka. 
Jag blir otroligt sällan sjuk med feber och dylikt. Och magsjuka kan jag inte ens minnas att jag någonsin drabbats av trots jobb på smittade förskolor och en älskling som blev drabbad, så detta är väl det jag får istället. Andra sjukdomar. En smula värre, om jag får säga, eftersom några av dem är livslånga sjukdomar som jag bara får lära mig leva med.
Jag har alltid varit helt nöjd över att slippa alla dryga sjukdomar och skrytit om att jag aldrig blir sjuk.
 
Nu däremot börjar mitt liv utan fisk, grönsaker och ägg slå tillbaka sakta men säkert på ett helt annat sätt.
Och som sagt, detta är väl bara början. 
 
 
Igår mötte Emanuel mig vid stationen för att jag skulle slippa gå hem själv. Han är FÖR fin. Så himla fin. Och när vi kom hem så såg han helt busig ut och ledde mig till kylen och visade detta: 
 
 
Han har gjort finkförbud i kylen. Haha. Finken är då hans smeknamn på mig. Jag är SÅ nyfiken. Men på måndag får jag se. Återigen, jag fyller fan 24 år. Crazy. Så stor men ändå så liten. Haha. 
 
Just innan jag åkte till jobbet idag så fick jag en puss och så sa världens finaste man:
"Jag kommer och möter dig inatt igen så du slipper vara rädd och gå själv". 
 
Ååh. SÅ skönt. HATAR att gå själv den äckliga biten mitt i natten genom skog och hemskheter. Tur att han är bäst.
 
 
 
Han gör mig såååå glaaaaad. Yä yä yääää!! Finaste Emanuel!
 
 
 
 
Vi är som väldigt fina tillsammans om jag får säga det själv... ;) 
 
 
 
 
 
Här kommer en härlig snöbild från min promis som jag hittat och brukar ta mellan pendeln och jobbet istället för att ta bussen.
Ja jag sa härlig snöbild om en bild på mig själv.
Den är inte ens så härlig om jag ska vara ärlig. Ville bara visa er den för att jag ville det. Och för att jag är lite rulti på den :D 
 
 
 
 
JAG VILL HEM NU TILL MIN ÄLSKLING. 
 
 



Kommentarer
Postat av: Emmy

Ni är underbart fina tillsammans! <3

Postat av: Nicole

Tack :D
Och du är en fantastiskt vacker mamma!! <3 Älskar att se bilder på dig och Ally. SÅ fina!!

2013-03-30 @ 21:54:28
URL: http://cormeum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0