sned kropp

Nu har jag varit hos sjukgymnasten och fått veta att jag var sned. Mitt bäcken har läkt ihop snett. Högra benet var ca 1,5 cm längre än mitt vänstra. Inte konstigt att jag har ont! 
Han fixade till längden och nu behandlar jag bäckenet som man behandlar en ny telefon typ. Helt varsamt. Mitt nya sköra bäcken. Hahah! Fick även en övning för inre magmuskler då de inte var så starka. Så håll tummarna att detta ska hjälpa. Min kropp ska mest troligt palla en graviditet till. Och leka med mina barn! 


De ville vara med när jag tränade ;) ❤



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att få det kollat upp ordentligt! Bara att nu som då gå och hålla in magen och spänna magmusklerna tränar också inre magmusklerna :)

Svar: åh, tack! magen ska hållas in 😃👍
Nicole

2016-03-24 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0