Morsdag

Min morgon började så himla, hiiimla fint! Emanuel kom in med en skål med jordgubbar och en present som såg ut som en tavla på inslagningen. Jag öppnade och fann denna:



Alltså HALLÅÅÅ. Hur många får en tavla som är målad av ens ettåring på morsdag? Jag dööör så fin den är! Så himla himla fin. Ääälskar personliga presenter såå mycket. Älskar att hans fotavtryck är med. Tydligen ska händerna vara någonstans och blöjrumpan är där också. Haha! 
Som grädde på moset så sa Emanuel att han hade tagit massa bilder när den hade målats! 









Det var nog såhär fotavtrycken blev ;) Haha alltså åh. Jag blir sååå varm i hela min själ av alla dessa bilder och den superfina tavlan. Den finaste tavlan jag någonsin sett eller fått! ❤️

Och så jordgubbarna.... Mm. Alltså MMMM. Jordgubbar. Jag dör så gott. Och jag dör så fint att Emanuel vet så väl att jag alltid uppskattar jordgubbar. Jag fick dock dela dem med min jordgubbsälakande son ;) Sooom han åt! Heheh. 

Grattis på Morsdag alla ni mammor där ute! ❤️





Kommentarer
Postat av: Laura

Wow, har ni en blivande konstnär kanske? :) Vilken fin present! Och jag måste säga att jag är väldigt imponerad av att han höll sig till tavlan och inte också målade andra saker!

Svar: Haha ja det verkar ju nästan så ;)
Jaa verkligen! Jag med 😃
Nicole

2015-05-31 @ 09:10:42
URL: http://papatya.blogg.se
Postat av: tanniz

Åh jag förstår att du bara älskar den tavlan. Hade jag också gjort. Himla mysigt gjort. Också imponerad på att han höll sig till tavlan och plasten. Å sen undrar jag hur lätt är det att bli av med färgen på huden efteråt? hemma hos oss skulle vi nog söla ner hela badrummet också ;)

Svar: Hahaha jag har också varit impad fram tills nu när jag frågade Emanuel för att få ett svar till dig. Svaret var "ja alltså HAN ville inte hålla sig till tavlan och plasten. Han ville vara ÖVERALLT! Jag fick putta tillbaka honom hela tiden. Och för att inte tala om hur drygt det var att städa! När jag hade duschat honom så ville han tillbaka till färgen och lyckades sätta sig på tavlan så han var fick duscha igen. Det var INTE lätt kan jag säga. Den blå och röda färgen var svårast att få av..."
Nicole

2015-05-31 @ 20:20:18
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0