Nya smakprov

Idag fick Liam testa tre nya saker. Två positiva och en märklig. Tomat, jordgubbar och... Lök. Rå lök. 
Tomat och jordgubbar gav vi honom och sooom han älskade det. Speciellt tomaten. Han bankade i bordet när jag segade med att skära ut klyftorna. Haha! Så kul ☺️
Löken serverade han sig själv. Han plockade ut den ur kylskåpet och satte sig och tuggade på den. Alltså minen var ju obeskrivligt rolig. Han såg både glad, skeptisk och chockad ut. Haha! Så himla kul 😍

Kvällens middag blev såklart hans nya favoritgrönsak och kycklingfärs, quinoa, broccoli, potatismos och maaassa grönsaker iblandade i kycklingfärsen. 

Nu är min älskade familj här om ca 2,5 timmar!! De har åkt tåg hela dagen ända från Helsingborg. Längtar ihjäl mig efter att få krama dem allihop! Och imorgon ska vi på babysim tillsammans...! 
Det är något jag drömt om så länge. Babysim med mitt barn och min mamma ❤️ 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Och det var en underbar känsla och så roligt få vara med er båda ❤️❤️😍

Svar: ❤️
Nicole

2015-03-29 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0