Blind date

Igår åkte vi till Bjuv och träffade Anna-Maria, Niklas och deras gudomligt söta Stella. Jag och Anna-Maria fick kontakt genom att hon kommenterat här på bloggen, så himla himla kul när bloggen kan ge en verkliga kontakter! Det blir lite som att ni som kommenterar oftare känns som riktiga vänner eller vad man ska säga. Skitkul! 
Hur som haver så åkte vi och träffade dem igår. Anna-Maria hade besvärat sig med att både baka äggfritt åt mig och sockerfritt åt kidsen! Det vart en himla god jordgubbspaj åt oss och muffins av både frukt och grönsaker! Liam ÄLSKADE sin så det blir nog att försöka mig på några egna när jag får tillfälle till det. 

Himla häftigt, återigen, att man kan träffa nya människor bara sådär och bara gå ihop och att allt ska kännas helt naturligt och fint. 
Liam och Stella började gå ihop bra mot slutet, innan dess var Stella stackaren rädd för Liams påflugenhet, haha. Han är så himla taggad och på och rätt hårdhänt ibland. Han vill ofta peta på andra barns ögon eller klappa (läs:dra) i håret, så det blev nog en smärre chock för Stella ❤️
Hoppas han mjuknar inför lillebrors / lillasysters ankomst... Heh. 

Bild på sötisarna får avsluta inlägget

Tusen tack igen för en trevlig eftermiddag :D 




Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad kul! :-D haha, den lilla galningen <3

Svar: Jaa skitkul! 😃
Nicole

2015-06-25 @ 07:00:24
Postat av: Anna-Maria

Tack själva ännu en gång 😃 Måste försvara Liam lite haha! Stella är rädd för dom flesta nu har jag märkt och de behöver inte ens vara nära att röra henne för att stoooora tårar ska komma. Igår träffade vi Lovis som vi träffar minst varje vecka o hon blev SUPERLEDSEN när hon kom för nära. Såååå det var inte Liams fel haha 😄 hoppas ni får några mysiga sista dagar här nu och att resan till Stockholm går bra!!

Svar: Haha jaha, ja men då kanske det finns hopp ändå för honom som storebror 😂🙈 Men han är rätt hårdhänt också... Heheh. Det är säkert någon fas för Stella som hon snart är ur! :)
Tack så mycket! Jag hoppas på mer värme!! 🙏
Nicole

2015-06-25 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0