Lite olika

Blandat inlägg kommer. Måste få in lite minnen för min egen skull och jag är lite dålig på att uppdatera nu för tiden... 

Kan börja med att vi i torsdags var lediga tillsammans och det var en gaaaanska fin dag. Äntligen! Så vi åkte till en liten minidjurgård som hade grisar, kor, kaniner, höns och får. Liam var väldans intresserad av kaninen som han provade mata med gräs men de andra djuren visade han intresse för i max en minut sen tog pinnarna och stenarna på marken all hans tid. Haha! Tog såklart inga bilder vid djurmötena men tog ett par bilder under dagen. 

Chilla i hängmattan medan han kollade på hönsen😃



Pusskalas med pappa

Bärselen är nice att ha med sig!


Igår på jobbet fick jag denna bilden...! Hahah. Det gjorde min dag! Vaaaaarför är toan så himla kul och spännande?! Om han bara visste hur äcklig den är alltså... Haha. 



Idag ska Elin komma och barnvakta. Jag är sjukt nervös trots att det gick så bra sist... Antagligen för att det är dubbla tiden nu, finns risk för en trött pojke eftersom det är kvällstid men mest är det nog för att jag är på jobbet och inte riktigt kan komma ifrån... Baah. 
Hur som helst, jag förberedde lunch och middag nu på morgonen. Liam är mammig och klängig som vanligt och jag behövde båda händerna så han fick sitta såhär. 



Det var poppis!  😃👍🏻


Lille skrulti känns varje dag nu för tiden pch det är mysigt 😍 V 21 nu. Läskigt att det bara är 138 dagar kvar....  Det var ju nyss låångt över 200...! 

Sovande Liam vilar fötterna på brorsan, haha 😂❤️

På talmom sömn.... sidan åkte upp i fem nätter sen ner igen. Haha. Han pallade inte att vara instängd och vi pallade inte vakna var 5e minut :P



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hehe, vi har också spjälsängens sida nere fortfarande och jag är nöjd bara han ligger i sin egen säng vilket han gör max halva natten, ibland bara nån timme innan han flyttar över till mitten av vår säng 😊

Svar: Haha naw. Han vill sova med mami och papi ❤️ Mysigt men ajja, trångt...! Vi har två sängar och två bäddmadrasser ihopskjutna så Liam gillar iinte att sova i mitten. Haha. Inte så skönt att sova i glipan 😂 så nätterna beukar sluta med att vi delar på min sida 😱😃
Nicole

2015-07-25 @ 14:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0