Tänder!

Igår tyckte jag att jag anade någon liten bula i munnen och i morse tyckte jag att jag såg det. Men det kändes dock inte, bara en bula. Men man såg ngt vitt. Nuuu, 6 timmar senare så känns den!!! Sååå liten och vass. Hah. Wiie! Det var läskigt att amma nyss men det gick bra! Hehe. Han brukar bara bitas när han inte vill äta så jag får veeerkligen se till att vara lyhörd nu annars får mina boppar ta smällen ;P

Fullständigt omöjligt att fota eftersom det nästan är omöjligt att ens titta en sekund :) Men den känns! 

En bild på min älskling från förmiddagsvilan som blev på två timmar idag ❤️ 









Kommentarer
Postat av: Alex

Kul med tänder! Håller tummarna att du inte blir biten för det är inte skoj :);)

Svar: Blev just biten. Aj!! 😱
Nicole

2015-02-01 @ 21:55:53
URL: http://alexochlo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0