Sjukstuga

Ja, jag åkte på det. Hårt. Igår orlade jag knappt sitta för att huvudet sprängde och kroppen värkte och halsen sved. Sov en stund när Emanuel kom hem sen nattade jag Liam sen blev jag uppvaktad med god kvällsfika som faktiskt gjorde susen! 
Tog även en alvedon för första gången på 1,5 är för jag stod verkligen inte ut längre. Och jag var rädd för den kommande natten. Som tack och lov blev bra (fyra uppvak).

Har dock fått massa utslag på händerna. Fräscht. Jäkla barnsjukdomar... Man tänker att man borde ha gjort bort dem som barn men nä, tydligen inte jag. Emanuel verkar ha gjort det dock för han har klarat sig, lyckosten! 

Vi har förrresten fått till de mysigaste sövrutinerna ever. Nästan precis som
jag önskar är det. Vågar inte skriva mer än så än. Heh. Det är iaf väldans mysigt! Och nätterna är fortsatt rätt bra med ca 4 uppvak per natt. Gött!

Nu ska vi kvällsfika och mysa. Det gäller att passa på medan sonen sover! :))

Här är en bild på tre av blåsorna jag har.


De svider fan som satan. Fattar inte att Liam kan krypa runder... Hehe. Känslig mamma, hård unge! 



Kommentarer
Postat av: Laura

Ojdå! Krya på er båda två! Kram!

Svar: Tack snälla! Kramar
Nicole

2015-02-11 @ 21:37:43
URL: http://papatya.blogg.se
Postat av: Johanna

Våga skriva ;) blir ju nyfiken!! :)

Svar: Haha okej. Det är inget superstort. Eller jo. För mig är det men säkert inte för dig! :P Skriver om det sen :)
Nicole

2015-02-11 @ 21:44:12
URL: http://johannaraaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0