V 25

Nu är gravidtiden kommen. Jag har haft världens bästa graviditet hittills men nu börjar det bli tungt. Halsbrännan är här och hälsar på på kvällar och ibland nätter (påminner dock mig själv varenda kväll att vara tacksam att det bara är på kvällarna och ibland nätterna och att det först kom i v 25 och inte har varit dygnet runt i 36 veckor som med Liam), sen har jag även börjat känna svimkänslor och yrsel. Det är också något jag gjorde typ från start med Liam så jag ska väl vara tacksam även för detta. Jag har fortfarande inte ont någonstans så det är ju skönt! Men andfåddhet och otymplighet och jobbigt att andas är rätt dryga symptom. Heh. 
Meeen meen. Jag mår inte jäääättejättedåligt ju. Lite sammandragningar och sträckkänningar i sidorna när jag stressar/inte tar det nog lugnt också. Bara det att jag börjar känna mig gravid och det är väl på tiden nu när jag idag entrat v 26. 

Jämförelsebild. Svarta underkläderna är Liam och vita är skrulti. 
Ganska lik i storhet men formen är lite anorlunda. Väger typ samma nu som då också, började ju dock på tre kg högre förra gången. Så jag har nu gått upp 7,5 kg med skrulti, och med Liam hade jag gått upp 4,5 i v 26. Ändå helt okej! 


Skilnaden syns som sagt på röva. 🙈😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0