15 månader

Passade på att mäta vår numera 15-månaders älskling. 
80 cm lång, 10475 g, 48.5 cm huvudomfång. 

Lilla älsklingen❤️

Det händer sååå mkt och jag blir så less att jag inte bloggar mer. Missar ju massa! Får bilduppdatera liiite för minnets skull iaf.

Liam klättrar på ALLT. ALLT. Sjukt jobbigt och svettigt för föräldrarna.

Vi tog en mysig familjedag med bärplock och lite sånt ❤️






Emanuel var också med men han var fotograf tydligen, haha 😂.

Vi åkte till farfar ochh extramfarmor Maud en heldag! 




Jag sjöng på bröllop och tog med mig familjen som stöd! :) 



Vikariatet är avslutat så nu myser jag hela dagarna med mina pojkar igen ❤️


Liam har börjat intressera sig för sina kläder och kommer gärna med både strumpor, skor, kläder och allt för att be om hjälp med påklädning. Ibland flera av samma plagg och vem är jag att säga nej till sånt påhitt ;)



Liam har börjat med världens sötaste grej. Han håller händerna på huvudet när han dansar och slänger samtidigt med huvudet och gör sina berömda benböj, och sen sätter han ihop händerna och skakar dem ihop samtidigt som han snurrar. Så sjuuukt kul. Vi har inte den blekaste aningen om var det ens kommer ifrån men kul är det! Han verkligen ÄLSKAR musik. Det är som att han inte kan låta bli att digga så fort han hör musiken starta. Så himla sött! 





Öppna förskolan har öppnat igen och Liam har veeerkligen utvecklatsnunder sommaren. Igår satt han och degade med en trolldeg i 45 min?!?! Hur hade han ens tålamod att sitta med det så länge? 
Och idag lekte han med pippihuset i typ 20 min innan jag avbröt för att det verkligen var dags för mellis.



Vår lilla plutt blir även blondare och blondare.... Haha! Och han ska vara 25% svart... Jo tjenare! 😂

Och slutligen har jag insett att vi nog ska få tvillingar. Jag är nämligen gravid i både mage och röv. 
V 7 Vs v 23.









Kommentarer
Postat av: Laura

Kul med lite uppdatering och massor med bilder! Liam ser verkligen blond ut! Om jag inte skulle veta bättre skulle jag nog inte tro att han är 25% svart..! Din mage har också vuxit, nu syns det verkligen att du är gravid! Vad sött med dansen. :)

PS. Liam och Mert fortsãtter att växa i samma takt, på vägningen och mätningen vid 14-månaderskollen var Mert 80 cm och 10495 gram, men han har nog inte vuxit så mycket på 20 dagar. :) Ha det bra!

Svar: Haha, nä, han liknar inte sin mor! 🙈

Nämen vad sött att de följer varandra sådär 😍😍
Nicole

2015-08-13 @ 03:11:20
URL: http://papatya.blogg.se
Postat av: Johanna R

Oj va ljus han blivit! Han är ju sååååå söt! 😃 härligt med en rövunge också, hahah, nä men skönt o sido, bra att kroppen kompenserar..själv blev man ju helt plattrövad 😂

Svar: Hahaha ja rövunge är väl kul ja 😂 Hoppas den föds samtidigt som magungen 😂😂
Nicole

2015-08-13 @ 12:35:33
Postat av: Linda

haha men asså första bilden! Lilla galningen! Love that bootey <3

Svar: Hahah jag vet! Crazy baby 😂
Nicole

2015-08-13 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0