Nytt byggprojekt

För några dagar sedan åkte vi till Emanuels mammas landställe och häntade lite grejs. Bland annat lite virke för att bygga en hylla. När sonen sedan somnade så passade vi på att bygga den! 






Eller ja. Vi och vi... Heh. Emanuel byggde och jag tittade på. Och höll koll på sonen. (Älska babyvakten!)


Sen vare dags för målning!


Det kanske är tröttsamt för er att jag skryter om min kära älskling men alltså... Min man han kan fan han! ❤️😍

Sen vaknade sonen och ville leka med det andra vi hade hämtat. Nämligen Emanuels gamla leksaksbilar från när han var liten ☺️

Fullständigt livsfarlig men ja, han måste ju få prova för att lära sig...




Heh. 

Idag satte iaf Emanuel upp hyllan! :) Såååå fint!!




Heh. Hyllan är fylld med bomull och träleksaker som ni ser ... ;) Inge plastleksaker här inte! 😎



Kommentarer
Postat av: linda

Snyggt det blev med hyllan! Extra Nice när man gjort den själv 😃

Svar: Jaa rikrigt snygg!
Nicole

2015-04-22 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0