Det där skrattet

Liam skrattar så mycket nu för tiden. Det är så hiiimla mysigt! Han skrattar åt miner vi gör, åt ljud och ibland åt ingenting. Eller ja, något är det väl men vi hänger inte aaaltid med hans humor ;)  Haha! 

Han blir starkare och starkare. Ålar länge sträckor innan han blir trött, ställer sig helt upp om han drar i våra händer, och nästan helt när han tar hjälp av våra ben när vi sitter på golvet eller av möbler. Han har blivit otrooooligt babblig. Världens finaste stämma om ni frågar mig ;) Och han är mycket enklare att förstår sig på på dagarna. Ja han är himla fin alltså.

Nätterna däremot. Jusses. Han somnar perfekt runt 19 men han kör en vaktimma mellan 01-02 ofta som innehåller en glad, pigg och pratglad kille. Och efter den vaktimman samsover vi då han sover väldans orolgt om han ligger själv. Antingen på mig eller bredvid mig.Inte för att han sover jäättebra med mig heller men det är skönare att liggamma ofta än sittamma ofta. Lägtar efter lååånga nätter ;) 

Såhär sover vi ofta. Jag gungar honom i sömnen typ. Måste se helt sjukt ut! :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0