Sängstrejk

Liam har börjat rata sin säng. Eller ja, kanske bara ratar att sova själv, vad vet jag. Men i förrgår somnade han fint vid 19 i sängen och ville ha mat vid 22.45 som vanligt. Somnade om snabbt som vanligt men vaknade så fort jag la ner honom!? Försökte i över en timme sen gav jag upp och lät honom sova med mig. 

Igår var det samma visa fast igår sov han inte ens första passet i sin säng... Minns inte senast han inte sov första passet i sin säng. Han vaknade typ 5 min efter jag lagt honom. Och vi försökte söva om honom i över en timme. Han somnade direkt på den av oss som sövde om men så fort man la ner honom så vaknade han och blev ledsen. Tillslut blev han pigg och mamman och pappan kapitulerade och började skratta åt knäppsonen som började clowna sig och skratta i sängen. Han fick följa med upp och mysa i soffan. 


Vi var uppe och vakna till typ 23(!!!). Sen försökte jag amma till sömns och lägga ner men nix. Lika opoppis som tidigare så han fick helt enkelt lyxen att samsova inatt igen. 

Det är väääldigt mysigt att samsova eftersom vi ligger ansikte mot ansikte och han gärna stryker mig i ansiktet med sina små händer och somnar med händerna så. Men samtidigt tar han gärna upp all plats så min sömn blir rätt dålig. Och man vill inte väcka honom för att flytta undan honom inte... Men som sagt, mysfaktorn är hög och tur är väl det! :)


Testade kamma fram hans hår igår och han blev typ Emanuel. Haha. Såå sjukt lika!! <3 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0