Bröstnavigering

Liam har verkligen börjat förstå vad som ska hända när han ser mina bröst. Haha. Det är så kuuul. Hans ögon blir så stora och han gapar för kung och fosterland och gör ett gnällliknande hostljud varje gång. 

Ikväll låg vi i soffan alla tre. Liam och Emanuel lekte med sina kläder, medan jag låg och läste något. Sen känner jag hur han börjar klättra på mig och dra i mitt linne. Kort därefter känner jag hur han har sugit sig fast. Haha. Han hittade alltså fram bröstet helt själv och serverade maten helt själv. Hahah. Jag dog av kärlek när jag tittade ner på min nöjda son, som pausade ätandet för att ge mig ett fint leende innan han fortsatte äta <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0