Mammaträff

Innan vi flyttade till Umeå så gick jag med i en grupp på facebook som hette mammor i umeå. Och där började jag skriva med tre andra som var gravida. När vi flyttade upp så bestämde vi oss för att ses. Det var väldans mysigt. Liam var ca 3 månader och de var höggravida. Vi sågs två ggr i augusti och sen har vi bara skrivit i vår gruppkonversation, som vi skriver i typ varje dag, och peppat inför allas förlossningar. Nu har alla äntligen förlöst sina bebisar och vi kunde äntligen ses igen. Det gjorde vi i onsdags hemma hos oss. Det har anslutit två mammor till som tyvärr inte kunde ses denna gången. Om jag har någon läsare som bor i umeå så är även den välkommen att ansluta! :) 
Vi är nu sex mammor, tre små flickor och tre små pojkar. Jag luktar match making ;)

Det var iaf riiiktigt mysigt att ses med alla bebisar. Lilla Emelie var bara tre ynka veckor!! Hon var lika liten som Liam var när han föddes... Jisses så liten. Liam kändes så himla stooor <3

Här ligger lillan, bredvid mig. Så liten att hon knappts syns :)

Sen la vi dem i åldersordning :)


Liam var så glad hela deras visit. Skönt! 

Är väldigt glad att jag träffat dem och är tacksam att facebook finns ;) 
Gruppen På facebook är förresten borta nu också, den försvann typ i slutet av augusti så jag är sååå glad att vi hann hitta varandra innan den försvann! :)



Kommentarer
Postat av: isabell

Kul med mamma träff :) visst är de sjukt vad fort de växer och tiden springer iväg. Vår dotter fyllde 1 år igår ingen bebis längre utan en liten tjej :)

Svar: Jaa det äe ju helt sjukt vad tiden går snabbt. Ååh vad mysigt med första födelsedagen! :)
Nicole

2014-11-07 @ 20:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0