Gipsmage och v 40

Wooh! 

Nu ska ni få se det otroligt fina resultatet. Emanuel är så himla påhittig och ville göra även baksida så det blev en hel avgjutning. Och jag är såå nöjd! Det blev himla fint. Han är så duktig, min älskling!




Min GALNA svank kom verkligen fram, hehe. Och även en go liten köttig bit på ryggen. :D

Här är slutresultatet med en fin rosett på. Love it! <3



V, 40 idag alltså. Nu ska vi förhoppningsvis inte gå in i fler veckor utan på onsdag hoppas vi på att lillen redan bestämt sig för att komma ut. Men det är väl lite önsketänk, så antagligen lär vi hinna med åtminstonde en till veckoupdate. 

Jag pendlar mellan att vara sjukt redo till att inte vara redo alls. Hah. Skönt att jag inte kan bestämma något. Det blir när det blir liksom! :)





Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow vad fint det blev! Kan du inte lägga upp en steg för steg beskrivning hur ni gjorde? Vill också göra en gipsmage nu :)

Svar: Tack! :) Absolut, det kan jag göra :))
Nicole

2014-05-07 @ 11:39:11
URL: http://jojohannas.blogg.se
Postat av: Madde

Åh så fint! Blir ju tårögd!

Så spännande nu, jag tittar in ett par gånger om dagen och hoppas varje gång på att få läsa att er prins tittat ut. Stort lycka till!!

Svar: Jaa han är så duktig! :) Är supernöjd.
Åh, ja. Nu är det spännande! Än är han kvar i magen. Hehe. Håll tummarna!
Nicole

2014-05-07 @ 17:00:02
URL: http://www.maddesliv.wordpress.com
Postat av: Johanna

Nu börjar man fundera lite om du föder barn eller om du bara inte haft tid att blogga (hoppas på det första) :)

Svar: Ingen bebis än! Har inte haft tid/ork till bloggen bara :))
Nicole

2014-05-11 @ 10:45:37
URL: http://jojohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0