Fina syskon to the rescue

Idag var vi på det sexveckors-läkarbesöket. Han vägde 4950 och är 57.6 cm lång. Han växer så det knakar! :))
Efter set gick vi och köpte kebab och satt och åt i solen. Sen gick vi till knutpunkten för att säga hejdå... Usch. Tårarna rann på fjantiga mig. Tur vi ses igen i övermorgon! 
Och fram till dess så är faktiskt min syster från UsA här. Och min bror kommer på fredag som jag inte träffat på... Mer än ett halvår! Och min andra syster. Och mina tre danska systrar. Så jag har iaf lite saker att fördriva tiden med :) ska bli kul att visa upp världens finaste prins <3

På lördag kommer familjen och hjälper till med flytten sen ska jag och mamma flyttstäda hela lördag, söndag och måndag. Beroende på hur lång tid det tar. Men med tanke på hur krävande Liam är just nu så lär det ta sin lilla tid! 
Hatar verkligen att flyttstäda. Så nervigt!

Idag är världens finaste Laj här och hjälper mig! Tur att jag har henne. Förstår inte hur ensamstående gör :P 
Först var tanken att mamma skulle komma men hon kunde inte så då kom fina Cheyenne till undsättning. Hon avbokade till och med hennes planer för att hjälpa sin stackars syster ;) 

Och lille Okee kom hit med säckakärran inför lördag också. Visserligen mot betalning men vad gör man inte för att få styr på läget :P Han imponerade dessutom med hur otroligt duktigt han bar Liam! Så sjukt duktig. Som en liten mini-pappa ;)



Söta syskon och söt son! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0