Vår dag i bilder

Jag bäddade upp vagnen så han fick en sittligg-ställning som var rätt poppis ett tag iaf.



Vi åkte buss

Vi lämnade igen en kamera vi köpte igår som vi inte var heeelt nöjda med. 
(Om någon har tips på bra andningslarm/övervakningskamera så får ni jättegärna tipsa!)

Sen blev han trött och ville inte vara i vagnen så jag tog upp honom och så somnade han på ca 2 min och då la jag ner honom och han sov kvar i vagnen i en timme! Just så länge det behövdes i väntan på buss, åka hem och hinna värma och äta lunch.

Sen kom fina Elin på besök! Det var första gången hon träffade Liam. Såå kul att se en av mina allra bästa vänner med min älskade son <3



Mysig dag trots att vår älskade pappa är och fiskar i Norge med Liams farbror och farfar. Vi längtar efter honom och det får vi fortsätta göra tills på onsdag kväll! 

Nu sover godisbiten så jag ska passa på att få lite sömn även jag. Hoppas för en gångs skull att han inte ger mig 5 timmar i rad inatt då mitt bröst redan är sprängfyllt och värker. Hehe. Vilket i-landsproblem :P

En bild på Liam och Emanuel när de öppnar kameran, som vi hoppades så mycket på, får avsluta dagens inlägg :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0