Gummibandslivet

I morse fick jag en tokig idé. Och det var att prova mina jeans... Jag såg framför mig att de inte alls skulle gå på men hör och häpna. Det gjorde de! Ett litet gummiband över knapphålet så vare klart! Skönt. Då har jag lite mer klädval helt plötsligt. Ganska skönt eftersom jag har för långa ben för gravidbyxorna som finns på marknaden.


Kolla! Sitter ju som en smäck! Nästan ;)

Idag fick jag även för första gången frågan om jag var gravid. Äntligen syns det så att folk vågar fråga! :D Blev helt glad. Detta var dagens klädsel som lockade fram årets bästa kommentar ;) 




I morgon går vi in i v 28. Då ska det vägas, mätas och fotograferas. Sen ska jag även på fastande mage åka till mvc och göra glukosprov och sen mäta sf-måttet på magen och lyssna på hjärtljud. 
Och sen på kvällen ska vi till min kära mor som fyller 50 år och äta middag. 

Morgondagen blir en bra dag helt enkelt! :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Snart jan du ha gravidklänning o sommarkläder! ❤️😊😘

2014-02-11 @ 19:44:04
Postat av: Linda G

Fina <3

2014-02-11 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0