Prinsträff

Idag hände det. Jag har inte vågat skriva om det då det varit nära att det inte skulle bli av. Först blev Malin och Adrian sjuka. Och när de blev friska så blev Emanuel sjuk. Jag hann få ångest och bli ledsen över att vi inte skulle ses när vi äntligen var i samma land och bara några mil mellan oss. 

Idag skedde det i alla fall. Emanuel var lite snuvig så han höll sig borta från Adrian för att inte ta onödiga risker men jag fick i alla fall gosa lite med honom :) Som jag har väntat på denna dagen! Att få träffa sötaste lille Adrian. Och att Liam skulle få träffa fina Malin. Än så länge har vi bara setts över skype sedan vi fick våra små prinsar. Och senast vi sågs var vi båda gravida. Jag i v 6 typ och hon i v 12. Men idag fick vi äntligen  ses på riktigt med våra mirakel utanför kroppen ;) 

Liam tyckte det var roligt han med men Adrian tyckte att Liams glädjetjut var läskiga så det blev en del tårar. Heh. Men det var ändå väääldans mysigt och jag önskar såå att vi bodde närmre varandra och kunde ses oftare!



Man skulle nästan kunna tro att vi borde byta bebis om man ser till deras hårfärger ;)




Våra fina pappor och prinsar <3


Och här är två bilder som visar en väldans glad Liam och en skrämd Adrian. Haha <3

Liam tog tag i Adrian och ville klättra och tjöt sitt glädjeskrik

Det gillade Adrian icke!


Haha fina prinsar! Ska bli kul att berätta om detta när de blir äldre ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0