Hjärnorna...

Idag var det min tur att göra ett genidrag. Efter bvc skulle vi åka och hämta Cheyenne på busstationen. På vägen dit hördes ngt konstigt och som tur är så tittade Emanuel i backspegeln just då och sa "smart att glömma selen på taket".
Haha. Vi vände och på marken fann jah lite fler grejer jag hade glömt på taket.

En broschyr

Hälsoboken


Uv-parasol


Och vår sprillans nya ergobaby 360 (!!)

Haha vilken klant! Tur tur tuuuur att han märkte det! 
Kul när jag sprang runt på gatan för att plocka ihop det också. En bil som fick vänta på mig. Undrar om de tänkte att vi bara hade hittat allt det där eller om de förstod att det tillhörde oss. Heh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0