Saknad

Saknar massa folk idag. Dels min mamma, har inte träffat henne på över en vecka. Sen saknar jag min lilla Cheyenne som fyller 15 imorgon. Och min knäppa lillebror Okee som ringde för några dagar sen utan att be om ngt för typ första gången ever. Och så pratade vi helt länge. Han som aldrig annars har tid. Heh. Och så saknar jag min knas-Naah som bor för långt bort.

Och så längtar jag massor efter Piteå på jullovet då jag äntligen ska få träffa Emelie, Tilde, Ally, Emmy, Charleene, Bruce, Johanna, Elis, Elin och alla deras män och maassa fleer. Gud vad jag längtar dit. 

Sen saknar jag Sara som prompt ska bo i Italien jämt. Men vi skypade förra veckan så jag klarar mig ett tag till på det. 

Men just i denna stund saknar jag mina söta systrar i Danmark extra mycket. Så jag ska minsann åka och hälsa på dem så snart skolan kan lugna sig. Och det är då först 13/12 :( Så därför saknar jag och längtar lite extra. De är så nära men yet so far away!

Ja. Nu så! Här är en bild på dem när vi facetimeade i förrgår när jag berättade något de blev väldigt glada över. Vad det var tar vi en annan gång för nu börjar detta som vanligt bli en novell istället för ett inlägg. 



Sötisar!!

Så atteee... Tjaarå! 



Kommentarer
Postat av: Emmy - Allys mamma

SOM vi längtar efter er!!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0